zondag 24 mei 2020

Especially for mama...

Voor Challenge 22 (mei) bij Carlin's Kaartenparadijs moet je een beterschapskaart met een tag of label maken. 

We mochten het thema beterschapskaart wat breder zien dus ik koos ervoor om voor mijn mama een kaartje te maken. Ze is niet ziek maar ik kan haar niet bezoeken omwille van Covid-19. Ik werk namelijk als medisch laboratoriumtechnoloog en we nemen geen risico's.




Als je mijn creatie leuk vind of je heb een vraag laat dan gerust een berichtje achter hieronder.

Cindy

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje met een prachtige tag erop voor de Challenge bij Carlin's kaartenparadijs. Dat zal je moeder leuk vinden.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van jou om voor je mama dit mooie kaartje in elkaar te knutselen.
    Dat zal ze wel leuk vinden.
    Het kaartje ziet er echt wel prachtig uit.
    Knap gemaakt Cindy.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Heel veel succes ermee, zowel bij je mama als voor deze challenge.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen