zondag 3 oktober 2021

Gefeliciteerd feestbeest...

 Voor challenge #127 bij Hobbywinkel De Egel is het thema quilts/patchwork.

Ik maakte een patchwork over een deel van mijn kaart met zeshoeken.


De zeshoeken hebben allemaal een leuke dierenprint. Een bijpassende titel en wat Nuvo drops om het kaartje aftewerken.


Als je mijn creatie leuk vind of je hebt een vraag laat dan hieronder gerust een berichtje achter.

Omdat ik graag kaartjes maak en ik ondertussen al een heel assortiment heb, wil ik deze graag verkopen. Je kan ze terugvinden op mijn 2dehands-pagina. Ik verkoop ook enkele stempels en andere creatieve producten dus neem zeker eens kijkje!

Cindy

1 opmerking:

  1. Een hele leuke en frisse kaart . Dit is voor mij echt patchwork. Mijn allereerste kussen die ik maakte was ook van zeshoekjes. Altijd bewaard en ligt nog ergens op zolder. Dank je wel voor jou bijdrage aan de patchworkuitdaging van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen