maandag 4 oktober 2021

Congratulations with flowers...

 Voor challenge #127 bij Hobbywinkel De Egel is het thema quilts/patchwork.

Voor mijn tweede deelname maakte ik een patchwork met vierkanten.


Ik gebruikte, net als bij mijn eerste deelname een bijpassende titel en wat Nuvo drops om het kaartje aftewerken.


Als je mijn creatie leuk vind of je hebt een vraag laat dan hieronder gerust een berichtje achter.

Omdat ik graag kaartjes maak en ik ondertussen al een heel assortiment heb, wil ik deze graag verkopen. Je kan ze terugvinden op mijn 2dehands-pagina. Ik verkoop ook enkele stempels en andere creatieve producten dus neem zeker eens kijkje!

Cindy

1 opmerking:

  1. Ook deze creatie is prachtig en weer zo fris van kleur. dank je wel voor nogmaals jou bijdrage aan de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen