zaterdag 16 oktober 2021

Marriage congrats...

Mijn nonkel is reeds één jaar getrouwd en nu er eindelijk een avondfeest gegeven mag worden moet dit uiteraard uitgebreid gevierd worden.

Ik maakte voor deze gelegenheid een vrij neutraal kaartje met verschillende materialen en wat gouden accenten.


De gebruikte materialen zijn kantenlint, wit cardstock, velum, metallic goud spiegelkarton, glitterstof, enz... Heerlijk toch al die texturen.
 

Voor de achtergrond gebruikte ik een subtiele embossingfolder met hartjes en dotjes. Ook heb ik wat gespetterd met, met water verdunde, gouden acryl verf.


Ook de binnenkant mag natuurlijk niet vergeten worden. Ik voegde een leuke tekst en een envelopje om de centjes in te steken toe. Ik vind het persoonlijk heel vervelend als iemand je kaart opendoet en de centjes eruit vallen.


Een leuke waxzegel om het envelopje te sluiten en de kaart is klaar.


Als je mijn creatie leuk vind of je hebt een vraag laat dan hieronder gerust een berichtje achter.

Cindy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten