zaterdag 28 september 2019

All about the S...

Voor de 31ste challenge bij 2 Sisters on the blog willen ze graag iets zien met een S.
 
Zoveel dingen die beginnen met een S maar welke kiezen.  Zoals je hieronder kan zien gebruikte ik er wel een paar.
 
 
Ik koos eerst voor de S van Sterren en gebruikte hiervoor een Stencil en verschillende kleuren inkt.
 
 
Dan gebruikte ik ook een lint met Stippen en legde hierin een Strikje.
 
 
Ook mijn super schattige Schaapje heeft leuke Stippen. Ik kleurde trouwens mijn schaapje in met metallic waterverf.
 
 
Op de achtgrond gebruikte ik ook wat metallic waterverf Spatten voor wat meer detail.
 
 
Als je mijn creatie leuk vind of je hebt een vraag laat dan hieronder een berichtje achter.
 
Cindy...

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je voor onze challenge gemaakt en zoveel met een S!
    Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontheblog
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen