zaterdag 28 september 2019

Lace thanks...

Voor de tweede september challenge #85 bij Hobbywinkel De Egel moet je een recept volgen.
 
Het recept:
Schoteltje kraft
Kopje roze
Schepje kant
Toefje bloemen
 
Hier heb je hoe mijn recept eruit is komen te zien.
 
 
Uiteraard gebruikte ik een kraf kaartbasis. Hier bracht ik een leuk roos papier en een kanten rand op aan.
 
 
De bloemen heb ik uit een ander patroonpapier geknipt en op de kaart bevestigd met 3D foam voor wat meer dimensie.
 
 
De titel heb ik heat embossed met glitter goud embossing poeder. In het verleden lukte het embossen met dit poeder niet altijd even goed maar nu heb ik enkel heb papier langs de achterzijde verwarmd en dit leek wel goed te werken.
 
 
Als je mijn creatie leuk vind of je hebt een vraag laat dan hieronder een berichtje achter.
 
Cindy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten