zaterdag 26 oktober 2019

Thank you...

Het thema voor challenge #32 bij 2 Sisters on the blog is herfst.
 
Als ik denk aan de herfst, denk ik aan blaadjes en herfstkleuren (oranje, geel, rood, bruin,...).
 
 
Voor de achtergrond gebruikte ik Watercolour Paper met een design op dat tevoorschijn komt als je hierop waterverf aanbrengt. Ik gebruikte hiervoor  de Liquid Watercolor van Artist Aqua (Action).
 
 
Voor mijn zonnebloem en titel gebruikte ik cutting dies van Love 2 Craft (Action) en verschillende kleuren papier.
 
Als je mijn creatie leuk vind of je hebt een vraag laat dan hieronder een berichtje achter.
 
 
Cindy

2 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je mooie warme kaartje voor onze challenge,
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart.
    Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen