dinsdag 29 oktober 2019

Flower gems...

Voor challenge #87 bij De Egel moet je een kaart maken met bepaalde kleuren: aubergine, taupe en grijs.

 
Dit is wat ik ervan heb gemaakt.
 
 
Ik gebruikte een digitale stempel van Mari Ko Creations (Ik kon hiervoor jammer genoeg geen link meer vinden.) op een taupe gestreepte achtergrond.
 
 
Ik kleurde de digitale stempel in met grijze en aubergine kleurige alcoholmarkers.
 
 
Om de kaart af te werken gebruikte ik wat strass-steentjes en grijs metallic verf spatten.
 
 
Als je mijn creatie leuk vind of he hebt een vraag laat dan hieronder een berichtje achter.
 
Cindy

1 opmerking:

  1. Wat is dit een leuke kaart, mooi hoe je de kleuren terug laat komen.Fijn dat je met de kleurenuitdaging van de Egel meedoet. Dank je wel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen