vrijdag 15 oktober 2021

Fun with Vivid...

 De maand is weer half en ik ben weer aan de slag geweest met de leuke scapkit van DLS Design, Vivid. 

Ik probeerde mijn innerlijke Missy Whidden te kanaliseren. Als je haar nog niet kent moet je zeker eens een kijkje nemen op haar blog.


Ik heb eerst wat witte gesso op mijn pagina aangebracht en deze goed laten drogen. Daarna heb ik blauwe en groene Mixed Media Ink Spray van Cadence gebruikt.


Ik maakte enkele leuke clusters met de verschillende ephemera rondom mijn foto.


Nog een klein clustertje om mijn datum later te noteren.


En om de pagina af te werken gebruikte ik nog wat witte acrylverf vermengt met wat water om spatten mee te maken.


Als je mijn creatie leuk vind of je hebt een vraag laat dan hieronder gerust een berichtje achter.

Cindy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten