zondag 24 oktober 2021

Think pink...

 Challenge #49 bij 4-Season Challenge Blog draait helemaal om de kleur roos. Oktober staat ook wel bekend als de Pink Ribbon-maand, het teken van de strijd tegen borstkanker. 

Ik mocht als gastdesigner voor deze maand twee kaartjes maken en deze wil ik graag met jullie delen.

Voor het eerste kaartje maakte ik een achtergrond door wat inktspray (Cadence) door een stencil (CraftSensations) heen te spuiten.


De titel komt een een PaperBlock van DécoTime. De blaadje heb ik met verschillende rooskleurige inkt gestempeld en met clear embossingpoeder embossed.
 
Om het kaartje af te werken gebruikte ik wat NuvoCrystalDrops in de kleur Sweet Lilac.


Voor mijn tweede kaartje gebruikte ik een tof designpapiertje (CraftSesations) als achtergrond.


Ik gebruikte op deze kaart verschillende rooskleurige glittertapes. Om dit kaartje af te werken gebruikte ik ook hier de Sweet Lilac Drops en als extra toets bij de titel een rooskleurig 3D-hartje (AVEC). 


Als je mijn creatie leuk vind of je hebt een vraag laat dan hieronder gerust een berichtje achter.

Cindy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten