zaterdag 19 januari 2019

Monkey crazy...

De eerste challenge van het jaar bij Knutsels en Kadootjes draait helemaal om de letter A. Daarom maakte ik dus een kaartje met een aapje op.
 
The first challenge of the year at Knutsels en Kadootjes is all about the letter A. So I made a card with an ape (monkey) on.
 
 
Ik maakte de achtergrond met een stensel en Memento Dew Drops in de kleuren Summer Sky en New Sprout.
 
I made the background using a stencil and Memento Dew Drops in the colors Summer Sky and New Sprout.
 
 
Ik kleurde mijn klein aapje in met mijn kleurpotloden en werkte de kaart af met wat zilveren pailletten.
 
I colored in my little ape with my colored pencils and finished off the card with some silver sequins.
 
 
Als je mijn creatie leuk vind of je hebt een vraag, laat dan hieronder een berichtje achter.
 
If you like my creation or have any questions, just leave a comment down below.
 
 
Cindy

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Cindy, een mooie achtergrond heb je gemaakt, en het Aapje speelt natuurlijk de hoofdrol..Bedankt voor het mee doen bij Knutsels & Kadootjes. Groetjes, Ingrid Reyners DT-lid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje met schattig aapje!
    Bedankt voor je deelname aan onze 'iets met een A'-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief Aapje op dit mooie kaartje!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen