dinsdag 26 februari 2019

Hello baby...

Voor de 7de challenge bij Carlin's Kaartenparadijs moet je een babykaart maken met (droog) embossing.
 
For the 7th challenge at Carlin's Kaartenparadijs you have to make a baby card with (dry) embossing.
 
 
Voor de achtergrond gebruikte ik een embossing folder van Craft Unlimited met grijs papier.
 
For the background I used an embossing folder from Craft Unlimited with some grey cardstock.

 
Ik gebruikte wat stickers uit één van de Wrapping paper, stickers, cards and envelopes. boekjes van bij de Action.
 
I used some stickers form one of the Wrapping paper, stickers, cards and envelopes. books from Action.

 
Voor mijn titel gebruikte ik een stempel die ik al een hele tijd geleden bij de Wibra kocht.
 
For my sentiment I used a stamp that I bought some time ago at Wibra.
 
 
Als je mijn creatie leuk vind of je hebt een vraag laat hieronder dan een berichtje achter.
 
If you like my creation or have any questions, just leave a comment down below.
 
 
Cindy

3 opmerkingen:

  1. wat een schattig kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje, leuke kleuren en een lief figuurtje erop.
    Bedankt dat je meedoet met de challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je babykaartje ziet er tof uit.
    De eenhoorntjes zijn volop in de mode en een groot succes.
    Een leuke embossing als achtergrond.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen