zondag 14 maart 2021

Waxinelichtjes kaart...

 Tijdens de maart SOL van Craft Sensations kon je een waxinelichtjes kaart maken.

Supertof initiatief zo'n scrappen online!

Ik heb een poging gedaan om tijdens de live dit mee te maken maar helaas verschoof mijn cirkelstans tijdens het snijden en kon ik het stuk niet meer recupereren 😞. 

Maar gisteren ben ik opnieuw gestart met wat nieuw papier en hier is dan het resultaat:



Hieronder kan je de materialen van Craft Senstations zien die ik gebruikte.


Ik gebruikte ook het 30 x 30 cm designpapierblok Time to RELAX en een perzikkleurig lint van de Deco Ribbon Box, beide van Craft Sensations.




Als je mijn creatie leuk vind of je hebt een vraag laat dan gerust hieronder een berichtje achter.

Cindy

1 opmerking:

  1. Wat een mooi cadeautje heb je gemaakt. Gelukkig lukte het de 2e keer wel!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen