zaterdag 10 juli 2021

Jungle or Savanna...

 Voor challenge #46 bij 4-Season Swap Challenge Blog is het thema jungle.

Ik bladerde door mijn stempels en zag deze leuke giraffe en dacht ja dat is hem...


Toen mijn kaartje bijna af was kwam ik tot het besef dat een giraf natuurlijk niet in de jungle leeft maar in de savanne 🙈. 

Na het checken van de voorbeeldcreaties zag ik ook een giraf en dacht ik, ik waag men kans!

Als ik niet mee mag doen aan de challenge, geen probleem! Ik vind hem zowiezo tof geworden!


Als je mijn creatie leuk vind of je hebt een vraag laat dan hieronder gerust een berichtje achter.

Cindy

2 opmerkingen:

  1. Haha, hij staat wel leuk met zijn hoofd in de wolken :) Of het nu op de savanne is of in de jungle: Deze giraffe is wel errug gaaf!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Season Challenge blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart voor onze jungle challenge.
    Bedankt voor je deelname bij 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen