maandag 30 augustus 2021

Back to school...

 Challenge #53 bij 2 Sisters on the blog draait helemaal om de tas.

Ik koos ervoor om een back to school kaartje te maken met jawel een boekentas.


Ik gebruikte een stempelset van Joy!Crafts en een embossingfolder van CraftSenseation.


Als je mijn creatie leuk vind of je hebt een vraag laat dan hieronder gerust een berichtje achter.

Omdat ik graag kaartjes maak en ik ondertussen al een heel assortiment heb, wil ik deze graag verkopen. Je kan ze terugvinden op mijn 2dehands-pagina. Ik verkoop ook enkele stempels en andere creatieve producten dus neem zeker eens kijkje!

Cindy

2 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart met de schooltas er op.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk hoort een schooltas bij een nieuw schooljaar. Heel leuk!
    Dank je wel voor je deelname aan onze challenge bij 2Sistersontheblog.
    groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen