donderdag 2 september 2021

You're not old, you're RETRO...

 Voor challenge #47 bij 4-Season Challenge Blog moeten we iets retro creëren.

Ik hou van retro patroontjes en ging opzoek naar een patroontje dat ik zelf kon namaken. Ik gebruikt hiervoor een cirkelsnijmal en wat cardstock in verschillende kleuren.


Wat glitterpapier en een leuke titel en het kaartje is klaar.


Als je mijn creatie leuk vind of je hebt een vraag laat dan hieronder gerust een berichtje achter.

Omdat ik graag kaartjes maak en ik ondertussen al een heel assortiment heb, wil ik deze graag verkopen. Je kan ze terugvinden op mijn 2dehands-pagina. Ik verkoop ook enkele stempels en andere creatieve producten dus neem zeker eens kijkje!

Cindy

2 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart, echt terug in de tijd met deze kleurtjes en patroontjes!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Seasons blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart helemaal in retro stijl.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-SCB.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen