woensdag 13 april 2022

Pastel welcome baby...

 Voor challege #61 bij 2 Sisters on the blog moet je een kaart maken met pasteltinten.

Ik dacht direct aan een ouder blok van Craft Sensations namelijk Pastel days (2017) en dit is wat ik er mee maakte.


Ik voegde nog een puffy sticker, titel, en steentjes toe.


Om de kaart af te werken gebruikte ik een glitter brush marker over al de roze ruiten.


Als je mijn creatie leuk vind of je hebt een vraag laat dan hieronder gerust een berichtje achter.

Cindy

2 opmerkingen:

  1. Hele mooie zachte tinten! Leuke kaart heb je gemaakt, leuk met de glitter!
    Dank je wel voor het meedoen met 2 Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gemaakt.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen