zaterdag 23 maart 2024

Somebunny loves you like carrots...

Deze keer doe ik mee met twee callenges. De eerste is challenge # 68  van Carlin's Kaartenparadijs: dier  + kleurenpalet. De tweede is van Knutsels en Kadootjes: een staart op je kaart.

Ik koos voor een konijntje dat droomt van worteltjes.


Voor de staart van het konijntje gebruikte ik een kleine pompom.


De afwerking gebeurde met een puffy hartje en wat enamel dots.


Hieronder zie je een selectie van de materialen die ik gebruikte.


Als je mijn creatie leuk vind of je hebt een vraag laat dan hieronder gerust een berichtje achter.

Cindy

4 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Cindy. Het is maar goed dat je een close-up foto van het staartje hebt gemaakt. Op de eerste foto valt ie niet op.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo grappig dat fluffy staartje. Een mooi kaartje voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje en wat een prachtig staartje heeft dit konijntje.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze staart challenge bij K&K.
    Bedankt voor je bijdrage.
    Fijne paasdagen!!

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen