maandag 18 mei 2020

Happy new home...

Voor de mei challenge #99 bij De Egel mag je het thema zelf kiezen maar je moet wel een sketch volgen.

Een collega van mij gaat alleen wonen dus ik dacht dat dit wel een leuk thema zou zijn.


Zo zag de sketch er uit:


Ik gebruikte stoere gele en zwarte kleuren.


Als details gebuikte ik een gele splitpen om het kadertje mee op te hangen, koperkleurige spatten en sequins.


En ja hoor het kaartje kan mooi blijven staan (ik knipte hiervoor een horizontaal stukje van de achterste cirkel).


Als je mijn creatie leuk vind of je heb een vraag laat dan hieronder gerust een berichtje achter.

Cindy


2 opmerkingen:

  1. Haha, wat een leukerd is jou kaart die eigenwijze hond met een bril op zijn neus. Mooie details erbij zoals de gele splitpen en koperen spetters.
    Dank je wel voor het meedoen aan deze sketch uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart!
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen