zaterdag 16 mei 2020

Old stuff...

Voor de challenge van deze maand bij Knutsels en Kadootjes mogen we onze oude spullen nog eens boven halen.

Ik gebruikte een papierblok van CraftSensations uit 2015 (Urban Style) en een layered stamp van DécoTime (geen idee hoe oud deze is, 2017?).


De titel heb ik gemaakt met een Wooden STAMP set van CraftSensation uit 2018, niet super old stuff maar wel super tof.


De bruine plakparels die ik gebruikte om mijn kaart af te werken kocht ik ooit bij de SoLow (ik vermoed zo'n 5 jaar geleden).

Als je mijn creatie leuk vind of je hebt een vraag laat dan hieronder gerust een berichtje achter.

Cindy

2 opmerkingen:

  1. Superleuk kaartje heb je met je ouwe 'zooi' gemaakt!
    Vaker gebruiken maar!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die oude spulletjes doen het nog prima, leuke kaart!
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen