vrijdag 3 juli 2020

Dots and stripes...

Challenge #102 bij De Egel gaat over stippen en strepen. Ik vond dit best een moeilijke challenge. Tuurlijk heb ik heel wat patronenpapier met stippen en strepen maar ik kon maar geen leuke combinatie vinden. Uiteindelijke vond ik een oud papiertapeje met stippen en strepen.


De stempels zijn allemaal van CraftSensations. 


De diertjes zijn ingekleurd met alcohol markers.


Als je mijn creatie leuk vind of je hebt een vraag laat dan hieronder gerust een berichtje achter.

Cindy

2 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,
    wat een enig kaartje heb je gemaakt! De dieren zijn zo leuk.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat toevallig, dat tape heb ik vanmorgen nog in mijn handen gehad. leuke kaart geworden en leuke diertjes heb je gekleurd en op de kaart gezet. Dank voor je deelname aan de stippen en strepen uitdaging bij de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen