vrijdag 10 juli 2020

Hey lady...

Omdat ik in de top drie stond voor challenge 22 (mei) bij Carlin's Kaartenparadijs mag ik voor de maand juli gastdesigner zijn.

Het thema voor challenge 24 (juli) is ALLES MAG + ALLES MAG.

Soms vind ik dit soort challenge nog het moeilijkste omdat er geen limiet op zit en wat moet je dan kiezen. Dit is wat ik er van maakte:


De designpapiertjes komen van de Bloom Street collectie van Paige Evans. De collecties zijn hier soms moeilijk te verkrijgen maar toen deed ik een leuke ontdekking. Je kan namelijk de digitale collecties kopen op AC Digitals. Hiermee kan je zoveel printen als je zelf maar wilt.


Ik gebruikte holografisch papier als extra accent.

Als je mijn creatie leuk vind of je hebt een vraag laat dan hieronder gerust een berichtje achter.

Cindy

2 opmerkingen:

  1. Toch is het je goed gelukt om met een hele mooie kaart voor de dag te komen, het is een schatje, lieve kleuren!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Cindy. Nog bedankt dat je gastdesigner wou zijn.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen