vrijdag 23 maart 2018

Tulips...

Challenge #13 bij 2 Sisters on the blog gaat helemaal om bloemen. Om meer precies te zijn om tulpen, de hyacint en viooltjes. Deze moesten duidelijk zichtbaar op de kaart aanwezig zijn en dat is wel gelukt denk ik ;)
 
 
Ik kocht ooit bij de Action no line coloring books. Dit zijn zeer licht afgebeelde bloemen die je dan kan inkleuren zonder dat er een zwart lijn omheen zit. Hieronder zie je een foto van hoe dat er uitziet.
 
 
Ik heb om de tulpen in te kleuren mijn alcohol markers gebruikt. Ik had nog geen idee voor welke gelegenheid ik deze kaart zou gebruiken dus heb ik nog geen titel toegevoegd. Ik zou deze in de linker onder hoek plaatsen in dezelfde kleur al mijn achtergrond papier.
 
 
Als je mijn kaart leuk vind of je hebt vragen, laat dan een berichtje achter bij de comments hieronder.
 
Cindy

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en de tulpen zijn zeker goed zichtbaar.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha de tulpen zijn goed zichtbaar hoor!
    O, nu zie ik dat Nicolette ook bijna hetzelfde schrijft. Tja, dat heb je als je zussen bent he.
    Hij is heel leuk! Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen