zondag 9 september 2018

Baby girl...

Voor de 19de challenge bij 2 Sisters on the blog moet je een babykaart maken. Hieronder kan je mijn kaart zien voor een meisje!
 
For the 19th challenge at 2 Sisters on the blog you have to create a baby card. You can see my card for a baby girl down below!
 
 
Ik gebruikte leuk patronen papier van Craft Unlimited en wat stansen van Joy!.
 
I used some fun patterned paper from Craft Unlimited and some dies from Joy!.

 
Ik gebruikte ook bakkerstouw voor in de knoopjes.
 
I also used some bakers twine for in the buttons.
 
 
Als je mijn creatie leuk vind of je hebt een vraag kan je altijd een berichtje achterlaten hieronder. Als je mijn volgende (Baby boy) kaart niet wil missen kan je mij ook altijd volgen!
 
If you like my creation or have any questions just leave a comment down below. If you don't want to miss my next (Baby boy) card, follow me!
 
Cindy

2 opmerkingen:

  1. Een schattig kaartje.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge. Ben je al volger?
    Om mee te doen is dat een voorwaarde.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij 2istersontheblog.
    Ik zag dat je trouwens al een poosje volger bent! Leuk!
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen