maandag 17 mei 2021

Blue flowers...

Challenge #120 bij De Egel draait helemaal om washi en om het nog wat leuker te maken moesten we ook een sketch volgen.

Dit is mijn uitwerking:


Dit was de sketch:


Ik gebruikte een super mooie washi en deze is dan ook de ster op deze kaart.


Als klein detail, om af te werken, gebruikte ik een glitter drop.


Als ik de kaart nog eens over zou doen denk ik dat ik een embossing folder op de achtergrond zou gebruiken voor iets meer detail.


Als je mijn creatie leuk vind of je hebt een vraag laat dan hieronder gerust een berichtje achter.

Cindy

3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je met de sketch gemaakt!
    Fijn dat je meedoet bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig, Cindy! Heel mooi in deze kleuren, net als de sketch, (maar dat hoeft niet natuurlijk) grappig!
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begrijp wat je bedoelt, maar desondanks is het een hele mooi kaart met schitterend tap en een mooi hoekje heb je gebruikt. Dank je wel voor het meedoen aan deze uitdaging van de Egel. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen