donderdag 13 mei 2021

Happy 50th challenge...

 Voor de 50ste challenge bij 2 Sisters on the blog moeste we een kaart liften van de eerste challenge die ze deden en het moest voor een vrouw zijn.

Dit is het geworden! 


Ik vond het een leuke maar ook best moeilijke lift omdat ik meer van het clean and simple ben. Hieronder kan je de oorspronkelijk kaart terugzien.


Ik heb dan ook wat minder zwierige details toegevoegd maar toch nog lekker fleurig.


Om de kaart af te werken gebruikte ik wat parels.



Als je mijn creatie leuk vind of je heb een vraag laat dan hieronder gerust een berichtje achter.

Cindy

3 opmerkingen:

  1. Een hele mooi kaart. Leuk dat je uitdaging aangegaan bent ondanks dat je meer caskaarten maakt.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook in Cas uitvoering is deze gelifte kaart prachtig. Je ziet heel duidelijk de sketch.
    groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie liftkaart heb je gemaakt! Goed gelukt hoor!
    Leuk dat je de uitdaging bent aangegaan, dank je wel voor je deelname!
    Groetjes CAroline DT 2Sistersonteblog

    BeantwoordenVerwijderen