maandag 24 mei 2021

Challenge myself...

 Deze morgen stond ik op en dacht: wat gaan we vandaag doen? Even mijn blog checken en toen zag ik de post van 2 Sisters on the blog, daag jezelf uit.

Ik had nog wat nieuwe materialen van DécoTime liggen en er was nog een lift die ik nog niet geprobeerd had en ziezo dit is het resultaat.


Ben er super tevreden mee! Hieronder kan je de gelifte kaart zien.


Hieronder volgen nog wat foto's van de details.



Als je mijn creatie leuk vind of je hebt een vraag laat dan hieronder gerust een berichtje achter.

Cindy

2 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gelift!
    Dank je wel dat je weer hebt meegedaan.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen