zaterdag 13 januari 2018

Vintage rose wedding...

Voor de 11de challenge van 2 Sister on the blog moet je een vintagekaart maken.

Niet direct mijn stijl maar ik dacht waarom ook niet. Ik ging op zoek naar inspiratie tussen al mijn hobbymateriaal en ik vond een Mijn Hobbykaart (nr.63) met een super leuk vintage design-tje in voor een trouwkaart.

 
 
Ik heb dan alle onderdelen uitgeknipt en een eigen compositie gemaakt. Hoewel de voorbeeld compositie zeer mooi is, dacht hier toch wat anders mee te kunnen.
 
 
Ik koos er voor om de rozen linksboven te plaatsen zodat deze in evenwicht zijn met de rozen rechtsonder. Daarna plaatste ik de twee ronde accenten linksonder en om weer het evenwicht in de kaart te behouden de twee hartjes rechtsboven.
 
 
Ik miste nog wat donker aan de rechterkant dus plaatste ik hier het label met nummer.
 
 
Om de kaart af te werken gebruikte ik nog twee lagen Glossy Accents op de 'koper' kleurige elementen.
 
Als je mijn kaart leuk vind of je hebt vragen, laat dan een berichtje achter bij de opmerkingen.
 
Cindy :)

4 opmerkingen:

  1. Je hebt er een hele mooie eigen draai aan gegeven Cindy! Een hele mooie vintagekaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij 2Sistersotheblog, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Ben je al volger van ons blog? Om kans te maken om te winnen is dit wel een voorwaarde van ons blog.
    groetjes Nicolette DT 2 Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik volg als Cindy Vanhoudt. Is dat goed zo? Ben nog niet zo super vertrouwd met het hele Blogger gebeuren :).

      Verwijderen